In de horecawereld is een van de grote variabelen binnen het zakelijke kanaal of de vestiging een geschikte terrasruimte heeft. Volgens het onderzoek uitgevoerd door Tubbo kan een terras met capaciteit voor 30 zittende personen een dagelijkse omzet van 3.500€ genereren, waardoor de vestiging in die 67 "bruikbare" zomerdagen een omzet van ongeveer 235.000€ kan behalen. Het is bewezen dat horecabedrijven met een goed ontworpen en aangepast terras geneigd zijn om meer kwaliteitsklanten aan te trekken.
Verschillende New Island sets op een terras.
In deze variabele spelen niet alleen het klimaat of de seizoensgebondenheid een rol, maar ook het ontwerp en de voorzieningen die het etablissement aan zijn klanten biedt. In de verschillende soorten terrassen, of ze nu overdekt, half-overdekt of open zijn, zien hoteliers deze uitbreiding van hun bedrijf als een essentieel onderdeel van hun inkomsten, en besteden ze daarom speciale zorg aan het imago en het comfort van dit gebied. Alles begint met het zoeken naar duurzame materialen die de tand des tijds doorstaan en bestand zijn tegen intensief gebruik, met dat design tintje dat hun bedrijf onderscheidt van de concurrentie.
Het is gebruikelijk dat we gevallen tegenkomen van bedrijven waar een slechte beheer van de terrasvoorzieningen de inkomsten van het etablissement ernstig heeft geschaad, wat in sommige gevallen zelfs tot sluiting heeft geleid. Daarom moeten we goed letten op de materialen, afwerkingen en functionaliteiten die onze terrassen moeten hebben om een trekpleister voor potentiële klanten te zijn.
Er is een breed scala aan materialen voor buitengebruik, zoals hout, aluminium, riet... materialen die direct een chique uitstraling aan het bedrijf kunnen geven, maar die op korte termijn problemen kunnen veroorzaken door slijtage: roest, schimmel, onregelmatigheden, waardoor die dure investering geen duurzame oplossing blijkt te zijn om het imago van ons bedrijf te behouden.
In deze gevallen is een van de materialen die een verschil maakt op de markt polyethyleen. Dit medium-dichtheid plastic past perfect in alle soorten buitenomgevingen, omdat het temperaturen van -45 tot +55ºC kan weerstaan zonder enige verandering in vorm of kleur. Als we aan deze eigenschappen een ontwerp toevoegen dat is aangepast aan ons zakelijke kanaal, nemen de oplossingen aanzienlijk toe. De eerste indruk van de klant is namelijk essentieel om te bepalen of hij ons bedrijf binnenkomt of niet.
De klant zoekt die ruimte die aan zijn behoeften voldoet, waar hij zijn tijd in een comfortabele buitenomgeving kan doorbrengen. Daarom is het zo belangrijk om ons terras op de juiste manier in te richten zonder ons budget te overschrijden. Bij Newgarden geloven we dat kwaliteit en prijs niet strijdig hoeven te zijn, en daarom breiden we in 2018 onze catalogus uit met een reeks producten die zijn ontworpen om te voldoen aan de behoeften van de horeca. Met trendontwerpen die zijn ontworpen, geïnspireerd en vervaardigd in Spanje. Met materialen die moeiteloos bestand zijn tegen temperatuurschommelingen en ongunstige weersomstandigheden, waardoor de investering in ons bedrijf vele jaren meegaat.
Nu is het moment om ons bedrijf te vernieuwen, die touch te geven die ons terras laat stralen als nooit tevoren en meer klanten aantrekt.